
Posila pod kapotu Opelu Insignia
10. 9. 2017
Nový Opel Insignia už dostal tři karosářské varianty, vcelku rozsáhlou paletu motorů a také přiostřenou verzi GSI. Německý výrobce nyní přidal do nabídky také vrcholnou naftovou motorizaci.

Dosud nejvýkonnějším dieselovým motorem v nabídce byl čtyřválcový dvoulitr o výkonu 170 koní. Nový motor 2.0 BiTurbo je pořád jen dvoulitrem, ale s dvěma turby, které zajišťují sekvenční přeplňování. Díky tomu umí nafťák ze svých útrob vyždímat pěkných 210 koní. Stejně jako vrcholná benzínová motorizace, je i dieselové BiTurbo spojeno výhradně s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol.

Díky tomu zrychlí z nuly na 100 km/h za důstojných 7,9 sekund a maximální rychlost šplhá na 233 km/h. V oblasti spotřeby udává Opel hodnoty. mezi 7,5 až 8 litry na sto kilometrů. Všechny verze Insignie, tedy liftback Grand Sport, kombi Sports Tourer a crossover Country Tourer, lze objednávat s BiTurbem již nyní.
Více na webu Opel