Omlazený Renault Kadjar 2019
5. 2. 2019
Od teď začíná Renault v Česku prodávat omlazené SUV KADJAR. Ten je nyní mnohem lépe vyladěný. Vzal si totiž ke svému plechovému srdci přání svých zákazníků. Je ještě krásnější, má vylepšený interiér a motory.
Design jedna báseň
KADJAR zaujme na silnicích přitažlivým designem. Přepracované jsou světlomety s integrací směrovek LED do denních světel. S technologií LED Pure Vision (standard od úrovně Intens) se nově pojí i LED mlhovky, spotřeba energie je tak šestkrát menší ve srovnání s halogenovými žárovkami. KADJAR má nové designy kol, přibyl rozměr 18 palců a tři nové barvy karoserie: „zelená Ural“, „modrá Iron“ a „šedá Highland“. V závislosti na stupni výbavy získává přední maska i nárazník chromované detaily, které dodávají vozu sebevědomý výraz.
V interiéru se uprostřed palubní desky se nachází nový displej multimediálního a navigačního systému. Používá kapacitní technologii, jež nabízí lepší jas a lepší citlivost na dotyk. Obrazovka o úhlopříčce sedm palců slouží systému R-LINK 2, po stranách se nacházejí dotyková tlačítka.
V nabídce čalounění jsou nově další barvy a varianta s výrazným prošíváním a texturou s 3D efektem. Výplně dveří byly kompletně přepracované. Ovladač nastavení vnějších zpětných zrcátek a elektrického stahování oken jsou nyní na jednom panelu. Všechna okna nyní obsahují impulzní ovládání a podsvícení tlačítek, pro lepší použití v noci. Dveřní kapsy umístěné ve spodní části dveří pod dekorativní lištou v úpravě saténového chromu, jsou nyní dostatečně velké, aby se zde vešla i velká láhev vody. Úložný prostor ve výplních předních dveří je větší a nyní pojme i velkou láhev vody o objemu 1,5 l. Cestující vzadu mají k dispozici dva USB vstupy pro dobíjení telefonů, tabletů, herních konzol, atd. Ve vnějších zpětných zrcátkách se nachází osvětlení prostoru okolo předních dveří pro snazší nastupování a vystupování za tmy.
Na vlně bezpečnosti
KADJAR je vybaven paletou deseti jízdních asistentů, buď ve standardní výbavě nebo dostupných na přání. Jde o Easy Park Assist (systém automatického parkování), Active Emergency Braking System (nouzové brždění), Forward Colision Warning (varování před kolizí), systém varování před opuštěním jízdního pruhu, systém sledování mrtvého úhlu apod. Novinkou je systém rozpoznávání dopravních značek s varováním o překročení povolené rychlost, ten sleduje omezení rychlosti pomocí GPS a přední kamery. Řidič stále ví, jakou rychlost nesmí překročit.
Vyladěné motory
KADJAR je vybaven novou generací benzinových i naftových motorů. Jak benzínové, tak naftové motory obsahují nejnovější technologie řízení emisí podle platných norem. Dbáme na ovladatelnost a výkonnost stejně jako na efektivnější spotřebu. Pro zajímavost, nový benzínový motor 1,3TCe absolvoval více než 40 000 hodin na testovacím zařízení, což odpovídá 14 letům provozu při používání auta osm hodin denně.
Cena nového KADJARu (TCe 140 GPF, ve výbavě ZEN) startuje 529 900 Kč.
Více na webu Renault