Nový Hyundai Tucson
7. 11. 2020
Už jste viděli, jak vypadá nový Tucson? Toto SUV 4. generace od Hyundai má hybridní motory a vyspělé bezpečnostní asistenty. Nový design, světla a motiv drahokamu navíc dodávají Tucsonu nezaměnitelný vzhled. Místem jeho rodiště jsou slezské Nošovice.
Od jeho představení v roce 2004 se na celém světě prodalo více než 7 milionů vozů, z nichž 1,4 milionu bylo předáno zákazníkům v Evropě. Díky tomu se stal Tucson globálně nejprodávanějším SUV Hyundai. Nyní přichází na trh s revolučním a ambiciózním vzhledem, navrženým v souladu s konceptem „smyslné sportovnosti“ vycházejícím z nové designérské identity společnosti.
Nejnápadnějším prvkem je maska chladiče s „parametrickými skrytými světly“, díky nimž model vytváří skutečně silný první dojem. Jakmile jsou světla vypnuta, jeví se jako pokrytá tmavými geometrickými vzory. Nejmodernější technologie osvětlení s průsvitným zrcadlovým efektem zajišťuje, že se tmavý chrom na masce chladiče po zapnutí světel pro denní svícení přemění v pomyslné drahokamy.
Řidič má k dispozici digitální, kompletně konfigurovatelný 10,25“ přístrojový panel a 10,25“ displej multimediálního systému. Výsledkem je individualizovaný prostor, intuitivně optimalizovaný pro high-tech uživatelský zážitek. Například barvy na přístrojovém panelu se mění v závislosti na zvoleném jízdním režimu.
Objem zavazadlového prostoru se zvětšil o 33 až 107 litrů v závislosti na zvoleném stupni výbavy a pohonu. Celkově je pro zavazadla k dispozici prostor o objemu až 620 litrů se vzpřímenými zadními sedadly nebo až 1799 litrů po jejich sklopení.
Tucson završuje proces elektrifikace produktové řady Hyundai v evropském segmentu SUV. Zákazníci budou mít na výběr nejvíce elektrifikovanou řadu motorů včetně mild-hybridního, hybridního a plug-in hybridního pohonu.
Více na webu Hyundai