foto: Peugeot Czech

Elektrický Peugeot e-208

20. 10. 2022

Peugeot e-208 hlásí na příští rok vítané inovace. Modernizovaný elektromobil zvedne svůj maximální výkon ze 100 kW/136 k na 115 kW/156 k. Zároveň se sníží jeho průměrná spotřeba energie na pouhých 12 kWh. Dojezd naroste o 38 km, na celkových 400 km.

Peugeot e-208, 100% elektrická verze modelu 208, si získala přízeň zákazníků celého světa svým vzhledem, bohatou výbavou a potěšením z jízdy, které přináší elektrická technologie. Za svůj úspěch vděčí model e-208 také kabině Peugeot i-Cockpit® s kompaktním volantem přinášejícím lepší zážitek z řízení a jedinečné jízdní vlastnosti.

PEUGEOT_208_2022_087_FR

V roce 2023 bude Peugeot e-208 vybaven novým hnacím ústrojím, představeným u modelu Peugeot E-308. Díky tomu nabídne až o 38 km a o 10,5 % větší dojezd, který tak bude dosahovat až 400 km.

Nová verze 100% elektrického vozu Peugeot e-208 bude mít k dispozici:

  • Nový motor o výkonu 115 kW/156 k, tj. 15 kW/20 k navíc oproti současnému motoru. Točivý moment 260 Nm je dostupný od 0 km/h pro okamžitou reakceschopnost. Výsledkem je ještě větší potěšení z jízdy bez vibrací, hluku, řazení, zápachu a emisí CO2.
  • Novou účinnější vysokonapěťovou baterii s kapacitou 51 kWh (užitečná kapacita 48,1 kWh). Baterie pracuje při napětí 400 V.

Pro konstruktéry tohoto nového hnacího ústrojí byla klíčová efektivita. Všechny tyto inovace umožňují dosáhnout pozoruhodně nízké průměrné spotřeby energie, která se pohybuje kolem 12 kWh na 100 km.

PEUGEOT_208_2022_089_FR
foto: Peugeot Czech

Pro Peugeot e-208 jsou k dispozici dva typy palubních nabíječek, které pokrývají všechny způsoby použití a všechna řešení nabíjení.

Standardně jde o zařízení pro nabíjení jednofázovým proudem 7,4 kW, za příplatek je pak k dispozici zařízení pro nabíjení třífázovým proudem 11 kW. Peugeot e-208 navíc umožňuje rychlé nabíjení pomocí rychlonabíjecí stanice 100 kW, a to z 20 % na 80 % za méně než 25 minut.

Pomocí ovladače na středové konzoli může řidič zvolit jeden ze tří dostupných jízdních režimů (ECO, NORMAL a SPORT) a zvýšit tak dojezd nebo výkon. Prostřednictvím režimu BRAKE, který se aktivuje ovladačem na převodovce, může uživatel také zvýšit zpomalení při uvolnění plynového pedálu a tím zvýšit rekuperaci energie.

Sdílet článek:

Více na webu Peugeot

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018