STARTUJEME DLOUHODOBÉ TESTOVÁNÍ PEUGEOT 3008
2. 8. 2017
Není nad to otestovat Evropské auto roku 2017 model Peugeot 3008 po svém. My ženy býváme náročné a zvídavé zároveň. Populární SUV model 3008 budeme detailně testovat po několik měsíců. Nebude nouze o důkladné hodnocení designu, pohodlí interiéru, intuitivnosti ovládání, prostornosti a jízdních vlastností. Zkrátka vyzkoušíme vše v provozu, a to naším ženským úhlem pohledu.
Co na začátku o modelu Peugeot 3008 víme? Jedná se již o druhou generaci, která vyniká ostrými liniemi a dravým espritem. Toto SUV má zcela přepracovanou příď a zaujme inovativním designem zepředu i zezadu.
Futuristický design se promítá i do interiéru, palubní deska i-Cockpit s 8palcovou dotykovou obrazovkou a se středovým tunelem působí velmi nadčasově. Designéři pečlivě vybírali moderní materiály, chromované doplňky, kůže a textilní polstrování, díky kterým je interiér 3008 velmi pohledný a jen tak se neokouká. Peugeot 3008 jde velmi snadno řídit, volant je příjemně přeposilovaný. Zvýšená světlá výška a vyšší pozice při řízení mají za následek příjemný pocit během jízdy. Za příplatek je k dispozici volič režimů Advanced Grip Control pro jízdu na nezpevněných cestách. K velmi dobrému pocitu z řízení modelu 3008 přispívají také šikovní bezpečnostní pomocníci: asistent sledující prostor před vozidlem se samočinným brzděním, aktivní vedení v jízdním pruhu, automatické přepínání dálkových světlometů, sledování únavy řidiče, slepých úhlů ve zpětných zrcátkách, projekce dopravních značek do přístrojového štítu nebo adaptivní tempomat. Model Peugeot 3008 (1.2 PureTech 130k) startuje na ceně 510 000 Kč. Model ve testované nejvyšší výbavě Allure stojí 695 000 Kč.
Naše redakce testuje konkrétně model Peugeot 3008 ve výbavě Allure v modré metalické barvě Magnetic s naftovým motorem 2.0 BlueHDi se 150 koňmi pod kapotou a manuální převodovkou. Naše jízdní dojmy si přečtěte v dalším článku. Nebo si přečtěte, jak se Peugeot 3008 řídí maminkám.
Více na webu Peugeot