Jaguar v novém kabátě
3. 12. 2024
Prémiová značka Jaguar hlásí novou identitu značky. Ta prostřednictvím nového vizuálního jazyka definuje její jedinečný charakter. Její součástí jsou mimo jiné nový znak nebo výjimečné barvy.
V pondělí Jaguar představil v rámci výstavy Miami Art Week představí “Copy Nothing“. Jde o první globální veřejnou instalaci nové značky, která představí fyzickou ukázku tvůrčí filozofie Výjimečného modernismu v konceptu Design Vision.
V každém ze čtyř symbolů změny je obsažen význam, který odráží hodnoty značky a naznačuje, co bude následovat.
Znak
Nový znak Jaguaru je jeho podpisem. Je silnou oslavou modernismu – geometrického tvaru, symetrie a jednoduchosti – a demonstruje nečekané tím, že plynule prolíná velká a malá písmena ve vizuální harmonii.
Přímočarost
Tato odvážná lineární grafika vytváří nezaměnitelnou přítomnost a okamžitě rozpoznatelný vzhled Jaguaru, který eliminuje napodobování a všednost.
Výjimečné barvy
Hojné využívání barev je základním kamenem nové identity značky Jaguar zakotvené v jejích hodnotách a spojení s uměním.
Základní barvy zrozené z malířské palety – žlutá, červená a modrá – jsou stavebními kameny tónů, které jsou vždy prezentovány s texturou nebo pohybem.
Znaky tvůrců
Skládají se z nově přepracovaného Jaguaru „ve skoku“, který je naším drahocenným původním znakem. Vždy skáče vpřed, reprezentuje dokonalost a je pro značku typický.
Monogram je kód pro vyjádření a označení dokončeného díla. Je používán jako ozdoba nebo prvek ukončení.
Více na webu Jaguar