České osobnosti s novým Tiguanem až na konec světa
23. 5. 2016
Milovníci dobrodružství, nevšedních zážitků a života bez hranic si nyní přijdou na své. Od 1. června až do poloviny července 2016 startuje nová kampaň Volkswagenu s názvem New in Town, která představuje nový model Tiguan. Dvanáct předních českých osobností z různých oblastí působení od sportu, gastronomie nebo cestování až po hudbu a umění je do této kampaně zapojeno a bude s vámi po celou dobu komunikovat prostřednictvím sociálních sítí. Cíl kampaně je jednoduchý, umožnit všem lidem poznávat a inspirovat se novými, dosud neprozkoumanými místy a zažít velká dobrodružství.
Pro poznání stylových míst, na která se například s Maxim Velčovský, Jitka Schneiderová, David Koller nebo badmintonista Petr Koukal, novinář Miloš Čermák či gurmán Pavel Maurer a další vydají, je třeba sledovat hashtag #newintown na sociálních sítích. Celkem všech dvanáct osobností bude po celou dobu kampaně pečlivě mapovat a zaznamenávat každé nasvštívené místo na webové stránce (až od 1.6.) www.newintown.cz pomocí různých videí, fotografií nebo textů. K poznávání všech nevšedních míst jim bude soužit nový všestranný vůz Volkswagen Tiguan, který disponuje novými technologiemi a nabízí ten nejvyšší standard z hlediska bezpečnosti a ovladatelnosti. Nechme se tedy překvapit, jak budou naše hvězdy s novým vozem a nevšedními zážitky spokojeny a co nám o tom poví.
Více na webu Volkswagen